Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 08:52:08 +0200

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/13842 
aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Rapla linn, 20143 Rapla-Aranküla tee 
// Tallinna mnt 1a // Uusküla tee L9 // Uusküla, tee // 20144 Uusküla tee L1 
// 6690730 Sõnajala tänav L1 // 6690737 Tõru tänav // Pargi // Saula tee L1 
// L2 // Tõru tn 2 // L1 // L2 // L7 // L8 (20143 Rapla-Aranküla km 
0,02-0,767 äärne jalg- ja jalgrattatee) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastada kasutusloa taotlus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27194986>  (menetlus nr: 
463640), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (ANDRE-ANDY BERNHARDT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister